Wat kost het om cilinders & zuigers te laten vervangen aan uurloon?
-
- 10-24
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 18 times
Wat kost het om cilinders & zuigers te laten vervangen aan uurloon?
Heeft iemand hier een idee wat het kost om de cilinders en zuigers te vervangen ? De cilinders zuigers en pakkingset heb ik al het gaat dus vooral om de uren.
Laatst gewijzigd door charlesb52 op 26 jun 2024 15:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verplaatst naar juist subforum, titel aangepast. Graag zorgvuldigheid bij posten.
Reden: Verplaatst naar juist subforum, titel aangepast. Graag zorgvuldigheid bij posten.
- Dorski
- 350-499
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 118 times
Re: Wat kost het om cilinders & zuigers te laten vervangen aan uurloon?
Ik durf het niet te zeggen, maar ik begrijp dat het bij een Sportster zo makkelijk is om te doen dat iedereen het kan. Op het Sportster xl forum geeft Hammer Perfomance aan dat er vaker problemen met hun kits zijn als bedrijven ze installeren dan particulieren. Iets met haastklusjes of zo. Wellicht een mooi projectje om zelf te doen.
- MoneyFor
- 3000+
- Has thanked: 1380 times
- Been thanked: 1614 times
- Contacteer:
Wel een dealer in BE rekent op dit moment ongeveer 88€/uur , alles bij elkaar gaan die een kleine werkdag aanrekenen.
Als je weet dat ze om een wiel te vervangen inclusief lagers al 4u aanrekenen dan heb je hiervoor een werkdag aan je been ( heb dit recent gezien van een ander forum lid )
Maar persoonlijk vind ik dit een leuk werkje om zelf te doen, je hebt nu YT en daar zijn genoeg demo filmpjes te vinden, je moet je niet haasten en is nadien eens zo leuk
als je het zelf hebt gedaan.
Als je weet dat ze om een wiel te vervangen inclusief lagers al 4u aanrekenen dan heb je hiervoor een werkdag aan je been ( heb dit recent gezien van een ander forum lid )
Maar persoonlijk vind ik dit een leuk werkje om zelf te doen, je hebt nu YT en daar zijn genoeg demo filmpjes te vinden, je moet je niet haasten en is nadien eens zo leuk
als je het zelf hebt gedaan.
- ronnie
- 350-499
- Has thanked: 215 times
- Been thanked: 219 times
Mocht je het niet zelf willen doen, in Hamont (vlakbij Weert) zit een motorzaak, Harley only, die dat zeker goed kan en waarschijnlijk ook wel voor een mooi prijsje.
Bel hem eens, zou ik zeggen
Bel hem eens, zou ik zeggen
Gas zit rechts !
-
- 10-24
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 18 times
Okee ga er eens over nadenken om het zelf te doen en eens rond bellen wat het ongeveer gaat kosten wil natuurlijk wel dat het goed gebeurt .